پسـتـــــــــــــــهپسـتـــــــــــــــه، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

پسـتـــــــه کـوچـولـوی مـا

10- بازی وبلاگی

1392/3/27 8:05
162 بازدید
اشتراک گذاری

مامان حنانه زهرا عزیزم ماچمنو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده منم اطاعت امر کردم

 

1- بزرگترین ترس در زندگیت:


از دست دادن خانوادم و مرد خونه + عاقبت به خیر نشدنم



2- اگه 24ساعت نامرئی می شدی چی کار میکردی ؟

می رفدم دفتر کاره این وزیر وزرا و این کله گنده های کشور ببینم چی کار می کنننیشخند

 


3- اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین 5الی 12حرف داشته باشه  اون آرزو چیه؟
ساعت برنارد ماله من بشه ( همون که زمانو نگه می داشت) یول


4- ازمیان اسب،سگ،پلنگ،گربه وعقاب کدومودوست داری؟


چرا خـــــــــــــر نداشت؟؟گریه من خرو انتخاب می کنمنیشخند

 

5-کارتون مورد علاقه کودکیت؟


زنان کوچک و بابالنگ درازقلب


6-درپختن چه غذایی تبحرنداری؟


دلمه ( اصلا بلد نیستم و خیلی دوس دارم یاد بگیرم که متاسفانه استعداد ندارم در دلمه پزی)اوه


 


7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟
جیغ جیغ می کنم ، دوستان می دونن من کلا یه سگ درون دارم خدا نکنه موقع عصبانیت فعال بشه نیشخند




8- بامرغ دریا اورانیوم وخسته یه جمله بساز

مرغ دریا و اورانیوم را در حالت خسته خوردم ( ایش خو بی سوادم خودتونینزبان)



9- 2بیت شعری که خیلی دوسش داری؟
با خدا باشو پادشاهی کن        بی خدا باشو هرچه خواهی کن ( لالایی سرم میشه خوابم نمیبرهناراحت)


10 - اگربخواهی باتونل زمان فقط به یک روز از زندگیت درحال،گذشته وآینده سفر کنی اون روز کدومه؟

روزی که نی نیمو تو بغل بگیرم قلب

 

11- چه رنگی هستی ؟ چرا؟
فک کنم سفیدم اما + قرمز نیشخند چرا نداره قرمز رنگه عشقهنیشخند


12 اگرقرار باشه یه روز از ایران بری کدوم کشورو برازندگی انتخاب میکنی؟

محاله از ایران برم


13- بهترین اس ام اس در اینباکس گوشیت؟

شخصیه اما اسمسی که مرد خونه بعد از شنیدن پدر شدنش بهم دادنیشخند

 

14-اگرقرارباشه 3تا از آشناهاتو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفرکیا هستن؟

زهرا و همسرش و مهدیار گلشماچ




15- اگر قرار بود کسی رو ملاقات کنید؟


امام زمانم ( هرچند خیلی شرمندشم)



16 -اگرقراربودیه جمله از لغت نامه ی زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

دروغ



17 - اسم دیگه برای وبلاگت؟

حس قشنگ مادری



18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

فک کنم زرد آلو

 


19 -سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

زود رنج بودنم

زود تصمیم گرفتن تو عصبانیت و عمل کردن به تصمیمم

محبت زیاد از حد

 

20- کاشکی...

 هنوز بچه بودم                                                                                                                                                                                                 

ودر آخر دوستای گلم هرکسی دوس داره این بازی رو انجام بده من دعوتش می کنم قلب

 

با یه پست پراز عکس منتظر باشید برمیگردمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهدیار
27 خرداد 92 2:33
سلام

ممنونم از دعوتت

فقط خواهشن کنار شام ته چین هم باشه اخه من عاشق ته چینم

مگر اینکه تو مارو تو بازی وبلاگی به شام دعوت کنی

واقعا که باید همیشه زور بالاسرت باشه


زهرا من انقد از ته چین بدم میاد که حد نداره مخصوصا شیرینش

بعدشم مگه رستورانه سفارش غذا هم میدی؟؟

ببین از کسی که آب اصفهانو خورده اصلن توقع نداشته باش که غیر از بازی وبلاگی جایی دیگه دعوت بشی ها

زور کجا بود الان؟؟ زهرا سنگتو بنداز

زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 4:26
عزیزم خصوصی تو چک کن

ممنونم عزیزه دله خواهر چک شد
ریحانه(مامان پارسا)
27 خرداد 92 9:42
سلام مامان پسته گلی چقدر بامزه جواب دادی خیلی خوشم اومد


سلام

خیلی خیلی خوش اومدین

مرسی لطف دارین چشماتون بازه دیدن
مامان حنانه زهرا
27 خرداد 92 10:55
خیلی خوب بود گلم مخصوصا ملاقات با امام زمان اشک تو چشام جمع شد


قربونت بشم خواهری به دعوت شوما بود دیگه

فدای اشکات یعنی ما هم لیاقت دیدنشو داریم؟