پسـتـــــــــــــــهپسـتـــــــــــــــه، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

پسـتـــــــه کـوچـولـوی مـا

14 - مهربد

1392/4/12 13:34
193 بازدید
اشتراک گذاری

چقد امروز روز شیرینیه

 

امروز مهربد مینای عزیز به دنیا میاد ، امیدوارم قدمش خیر باشه و زیر سایه پدر مادرش بزرگ بشه

بهش قول داده بودم امروزو سوره انشقاق بخونم ، به قولم عمل کردم ، خدایا کمکش کن زایمان راحتی داشته باشه

 

+ خودشیرین خودتونینا خو مینا رو دوسش دارم

 

 

+ یه رای بدین بی زحمت به مهدیاره ما

 

پیشاپیشم از همتون ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرامامانه ایلیا جون
14 تیر 92 1:35
سلام دوست جونی خوبی
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 9:46
سلام دوست جونم کجایی دلم برات تنگ شده خواهر پیشموب بیا
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 9:49
مهربد،مهدیار عسکش قابل مشاهده نیست خواهر
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 9:51
و این کامنت هم بی بهانه..... . . . . . . . . . فقط برای دوست داشتن
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 20:39
نمیدونم چرا خندم گرفته
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 20:40
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
17 تیر 92 14:57
خوشحال میشیم به ساینا جونم رای بدین برای رای دادن به فرشته کوچولو عدد 462 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید. خیلی دوووووووووووووستون دارم
مینا
19 تیر 92 12:40
واااای دوست عزیزم ممنونم از اینکه قسمتی از وبتو به مهربدم اختصاص دادی گلم .ایشالا نی نیه خودت به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم
ریحانه(مامان پارسا)
19 تیر 92 13:53
کجایی پس عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
22 تیر 92 17:39
کجاااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان هدیه
26 تیر 92 11:39
خواهر نیستی نگرانی نیست؟
مامان حنانه زهرا
26 تیر 92 17:06
کجایی گلم
مادر کوثر
27 تیر 92 17:01
سلام عزیزم من دارم میرم سفر خیلی فرصتم کمه اس دادم که آدرس عکستو بدی ولی هنوز خبری نشده تو اون یکی وبلاگت هم نشد نظر بدم خداروشکر که مامان بهتر هستن. خوشحال شدم امیدوارم تا چند مین دیگه آدرس عکستو برام بفرستی دوستت دارم
مینا
27 تیر 92 18:46
کجاای خانومی نگرانت شدم بیا دیگه
ریحانه(مامان پارسا)
5 مرداد 92 9:12
بی معرفت آخه نمیگی ما هم نگرانیم واست خواهر جون یه سر بهمون بزن دیگه