پسـتـــــــــــــــهپسـتـــــــــــــــه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پسـتـــــــه کـوچـولـوی مـا

13 - بازی وبلاگی

1392/4/6 11:03
194 بازدید
اشتراک گذاری

مامان حنانه زهرای عزیز منو به یه بازی یا نظر سنجی دعوت کرده منم که کلا عاشخخخخخخخ بازی و اینا اطاعت امر کردمو بازی کردم

 

١.اگرماهی ازسال بودم؟بهمن



2.اگه روزی از هفته بودم؟ چهارشنبه


3.اگه عددبودم؟ ٧ (هفت)
 
4.اگه نوشیدنی بودم؟ چای


 5.اگه ثواب بودم؟ ...(خواستم ریا نشه میدونین که؟مژه)


6.اگه درخت بودم؟گردو اما قانونا باید میگفدم پستهزبان
 

7.اگه میوه بودم؟زرد آلو
 

8.اگه گل بودم؟رز سفید

 
9.اگه آب وهوا بودم؟برفی

 
10.اگه رنگ بودم؟سفید

 
11.اگه صدابودم؟صدای جیرجیرک تو شب تو جنگلاز خود راضی


12.اگه پرنده بودم؟گنجشک

13.اگه فعل بودم؟خوابیدن

 
14.اگه ساز بودم؟گیتار


15.اگه عضوی از بدن بودم؟چشم

 
16.اگه بخشی از طبیعت بودم؟جنگل

 
17.اگه یک حس بودم؟مهربونی

 

هرکی دوس داره این بازیو انجام بده بفرمایید والا بی تعارف

اسم نیاوردم که کسی ناراحت نشه بگه فلانی رو گفدی منو نگفدی عـــــــــــاقا همتون دعوتنیشخند

 

 

جاموندنیا :   یکی از مزایای مژه دوران بارداری اینه که میری جایی ، بعد نمی ذارن دس به سیا سفید بگیری همچین عین خان می نشوننت بالوی مجلس ( بالو= بالا) تازه تو هم از بیرون هعــــــــی تعارف تیکه پاره می کنی که بابا بزارین کمک بدم ولی از درون ریز ریز می خندی و خــــــــــــــر کیف می شوی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ایلیا
6 تیر 92 12:57
سلام مامان پسته جون.
ایلیا کوچولوی ما تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتی بهش رای بده.مرسی
عکس و کدش تو وبلاگش هست

چشم
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 17:26
دمــــــــــــــــــــــــت گرم
______________$$$$$$$$$___
_____________$$$$$$$$$$$_________________________________,,
_____________$$$$$$$$$$$$______________________________$$$$$,
_____________`$$$$$$$$$$$____________________________$$$$$$$$
______________`$$$$$$$$$$$______$$$_______$$$_______$$$$$$$$`
_______________`$$$$$$$$$$$___$$$$$$$___$$$$$$$____$$$$$$$$`
________________`$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$__$$$$$$$$`
_________________`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$
____u$$$$$$u______`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$`
__$$$$$$$$$$Z$_____`$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$
_$$$$$$$$$$$Z$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$`
_$$$$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$`
___`$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$_$$$$$$$_$$$$$`
________`$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$__$$_$$$$$$_$$$$`
__________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,````,$$$$,_````,$$$$$$$`
___________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$`
_____________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$`
_______________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$

اما چرا برامن نظرنذاشتی؟


نظر گذاشتم که خواهری نیومد؟؟
بهار
6 تیر 92 23:15
سلام بهــــــــار
خیلی حال میکنیاااا



اره وحشتناک
همقاسید
6 تیر 92 23:32
جوووونم به فعلت


دوس داژتی؟
هیوا
7 تیر 92 21:35
ایشاله که همیشه شاد باشی
نترس از این به بعد هم بخاطر داشتن بچه کوچیک نمیذارن دست به سیاه و سفید بزنی
راستی اسم بچه چی شد؟
چنسیتش مشخص شد؟
یه بار تو نوشته هات دیدم مثه اینکه تمایل به سزارین داری
من از هرکی شنیدم میگن سزارین بعدش خیلی مشکل داره ولی طبیعی همون یه لحظه اس
پس یه خورده جرات به خودت بده که ایشاله طبیعی زایمان کنی
البته من که تجربه ندارم و لی زیاد شنیدم و دیدم این موردو


یکی از دلایل ترسام کثیف کاریا و رفتارای نامناسب پرستاراست و واقعا نمی تونم اینو تحمل کنم

برام دعا کن هیوا
ریحانه(مامان پارسا)
8 تیر 92 8:00
ای قربونت برم اینقدر باحال جواب دادی عزیزم

ای من قربون شوما با اون پارسااااااااااااااا
ریحانه(مامان پارسا)
8 تیر 92 8:03
بهار جون چرا ما رو لینک نکردی دوست جونم


ببخشید اجی اصلا حواسم نبود چشم لینکامو درست کردم

ریحانه(مامان پارسا)
9 تیر 92 8:26
قربون این خواهر گل مهربونم برم
راست میگیا در مورد نظر سنجی تو هیچ موردی با هم تفاهم نداریم.


خدا نکنه خواهریم زنده باشید

اره خواهر دقت کردی
مامان حنانه زهرا
9 تیر 92 13:13
چرا اینطور میشه عزیزم؟شایدچون عکساروتوقالب وبلاگ ریختم دیر باز میکنه البته سرعت اینترنتم بی تاثیر نیس.خودم مشکلی ندارم یه مقدار طول میکشه اما خیلی کم.راستی یه نرم افزار افزایش سرعت میتونی از باشگاه خبرنگاران بگیری خیلی روسرعت اثر میذاره.هرجوری هس بازم بیا خواهری گلم. ماروکم سعادت نکن. اخه خیلیم دوست داریما


اره خواهری فک کنم مشکل از منم بود به هر حال شرمنده ها
مامان ایلیا
9 تیر 92 14:54
سلااااااااااااااااااااام مامان پسته جون.ممنون از لطفت


فداتون
مادر کوثر
10 تیر 92 19:49
از همش باحال تر جاموندنیا بود


وژدانن دروغ میگم؟حقیقته خو همچین تحویلت میگیرن انگار دلار بارداری
مینا
11 تیر 92 1:42
گلم ممنون از اینکه با من لحظه شماری میکنی . ایشالا که یه روزم من برات کامنت میزارم میگم فقط 2 روز دیگه مونده


اجیییییییییییمی دیگه

انشااله
مامان مهدیار
12 تیر 92 1:39
سلام

بابا بازی
بابا دعوت

خیلی جالب بود جوابات

میگم منم باهات موافقم

واقعا که خیلی حال میده نمیزارن دست به سیاه سفید بزنی

منم کلی کیف میکردم از این بابت


بازی وبلاگی دوس میدارم زیاد

اره چه کیفی میده
مامان مهدیار
12 تیر 92 1:41
بهار جون بابت لطفی که به من و مهدیار کردی یه دنیا ازت ممنونم

تو همیشه بهترین دوست یا بهتره بگم بهترین خواهر بودی برام

بهارم بابت همه ی خوبیهات ازت ممنونم

عشخخخخخخخخخخخخمی



عزیزمی این چه حرفیه

تو هم همیشه برام بهترین بودی خودت می دونی

عاشقتما

مامان هدیه
22 تیر 92 12:28
ای دختر چقدر شیرینی تو پسته شما چی میشه؟عسل